Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Wednesday, November 2, 2011

''Contest Gadis Berpurdah by Cik Tomato''

Salam ukhwah sahabat,,,,

Firstly,mesti ada yang berfikir macam nie tentang blog aku,, "eh,dia nie baru wat blog dah nak join contest..??" Hehe,,aku pun ragu-ragu juga nak join,,yelah baru je jadi blogger da nak join,,

Sebenarnya,tadi tengah boring-boring,,aku pusing-pusing la dekat blog2 yang ada,,Then ternampak contest nie dekat blog SY a.k.a sufinah,,,

So,,thanks to you,,, (^_^) 

Here we go,,,!!! Nie la banner contest 2..



Okey,,tanpa banyak buang masa,,,nie la hasil gambar berpurdah,,,hahaha,,macam kelakar pon ada,,

Hasilnya,,,(",)


Harap-harap ok la gambar nie,hehe,,aku tak kisah sangat menang ke tidak contest nie,,saje cari pengalaman sebagai a new blogger,,hehehe,,

Tok u all yang tengah intai my blog nie n nak join,klik je kat banner tu or klik kat link nie,,Contest Gadis Berpurdah By Cik Tomato

Ermmm,,time tok tag blogger..fikir sejenak nak pilih siapa,,hikhik,,,

Calon yang terpilih untuk di tag oleh aku :






No comments:

Post a Comment