Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Wednesday, July 18, 2012

Bukan Tangkap Cinta Okey,,,,

   Hadirnya tanpa di pinta,,, Di awal pengenalan terasa tiada keserasian tapi lama-kelamaan terasa wujud satu perasaan dalam hati... Cinta?? bukan... Mungkin keserasian yang wujud antara kami membuatkan aku rasa seperti itu... 



Persahabatan yang terjalin tanpa aku tahu wajah die.. Terasa macam tidak adil pulak sebab die da tahu aku macam mana rupanya even dia kata die tak percaya itu muka aku.. why?? hahaha.. aku sendiri tak tahu.. Bila aku nak tahu muka die.. die cakap takut nanti bila aku da tengok muka die aku tak nak da balas mesej n jawab col dari die..

Pagi tadi after solat subuh aku lelap sekejap ( tapi macam lama jer.. kikiki ) entah macam mana aku mimpikan dia.. even aku tak pernah nampak muka die but aku boleh rasa yang itu die.. Pakai baju kaler biru muda.. badan gemOk.. oppsss chubby la~ hehehe kulit sedang2 jer.. Then,bila aku cerita dekat die.. die cakap kulit die hitam macam ikan kena bakar.. badan die memang gemOk pown.. pergi kerja pown tak pakai baju n seluar... giler kan.. ada die kata just pakai towel 2 helai yang di jahit untuk tutup badan.. okey fine la.. aku percaya... =_="



So sweet bila dengar die bagi nasihat dekat aku... Die.. siapa nama die?? aku tak tahu.. =_=' aku cuma tahu nama die 'Fox Fear' nama yang aku kenal die.. entah kenapa aku tak rasa macam nak tahu nama die.. By the way semalam bila die tengah story mori dekat aku.. aku dapat tahu nama die 'wan' but when i call him mr wan he reply the massage like this " fox..heee " apakah?? +_+'

But i'm happy dapat kenal die... InsyaAllah perhubungan ini akan di redhai... Macam mana kesudahannya?? Serahkan semuanya pada yang berhak.. ALLAH S.W.T....

Okey.. dah nak puasa... kena balik ke puasa pertama??? 'YES....!!! ' he say....... ya ok.. aku balik~



InsyaAllah dengan datangnya ramadhan ini... apa yang sedang aku hadapi sekarang ini akan hilang dan pergi dari kehidupan aku selamanya.. jangan pernah untuk mengganggu aku lagi.. InsyaAllah.. Amin~

Salam Ramadhan Semua~



(^_^)

No comments:

Post a Comment