Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Tuesday, September 18, 2012

Bengang.... tut tut tut tut !!!

Pagi-pagi lagi aku da rasa sakit hati.. erghhh.. ntah macam mana tangan nie gatal pulOk nk masuk setting ntah hape-hape dekat En Nuffnang tu.. kalau faham tak hape la jugak... ini baca english pon still tonggang langgang... menempah maut namanye tu,ta pasal-pasal terdelete blog aku.. grrrrr ,,



Satu hal la nak add blog balik dekat situ then isi borang 'kahwin' dekat situ...tak suka!!! >''<  Lepas dah add and edit sume.. masukkan balik semua iklan aku pergi la check blog aku.. rase sedih pulOk nak cerita U_U 'errr Over pulOk..' 

Tadi before terdelete tu aku tengok ad la dua tiga iklan masuk dari malam tadi sebab view boleh tahan la last night... then after edit bagai tu aku tengok tup tup yang ada iklan nuffnang jer.. warghhhhhh.....!!! sakit mak..
Tak pe tak pe.. sabarrr...



ok.dOne..!!

Note : sure sebab celik mata terus ngadap lapie n bila mak panggil aku abaikan... >..<
           Insaf!!

No comments:

Post a Comment