Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Thursday, September 20, 2012

'Reaksi' dari filem "Innocence of Muslims" ..

Assalammualaikum...



" Innocence of Muslims " .. tentu ramai yang dah tahu tentang filem yang sedang hangat di perkatakan di mana-mana media, samada di malaysia atau negara islam lainnya.. Filem yang dikatakan menghina Rasul junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W sekaligus menghina agama suci , Agama Islam ...

Aku sendiri tak boleh nak komen lebih-lebih tentang filem itu sebab aku sendiri tak pernah tengok.. Tapi melihatkan reaksi dari umat islam seluruh dunia filem itu sememangnya mengundang SERIBU satu kontroversi yang sangat-sangat menarik perhatian dunia..

Aku nak kongsikan serba sedikit reaksi dari selebriti terkenal malaysia,Wardina Safiyyah seorang pengacara , pendakwah dan penulis .. Wardina Saffiyah artis yang sangat di senangi masyarakat kerana perwatakannya sebagai ibu mithali dan cara beliau menjalani kehidupan sebagai seorang muslimah ..

Apa yang di tulis oleh beliau di dalam blog wardinasaffiyah sememangnya sangat-sangat masuk akal , pada pandangan aku la sebagai pembaca dan seorang muslimah.. Jadi , sama-samalah kita baca dan fikirkan... Kadangkala apa yang berlaku hanyalah satu ujian untuk kita sebagai umat islam . Mungkin ini hanyalah secebis ujian daripada ujian-ujian yang lebih besar yang sedang menanti kita..



nOte : mOhon maaf andai ada tersilap tulis.. aku hanya manusia biasa yang kadang-kala terlepas pandang dalam sesuatu perkara...

credit by :- blOg WardinaSafiyyah

**kLik pada nama wardina safiyyah untuk baca dengan lebih lanjut.. 

No comments:

Post a Comment