Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Saturday, September 22, 2012

VideO Shila Amzah di Asian Wave



Ting tOng...!! Pengumuman.. SHILA AMZAH juara Asian Wave...!!!!!!!!!!!!!!!!



Hah?? da tau..?? 

Ada aku kisah...?? Tak boleh ke aku nak bagitau ulang-ulang..?? Hahahaha..

Okep2.. sOry.. aku tau korang dah tau dari entry aku sebelum nie and maybe korang ada juga baca dekat blog2 hiburan yang ada dekat malaysia nie.. pssttt dari semalam aku dOk tunggu pasal kemenangan shila nie masuk paper ' METRO ' .. T_T kenapa tak adOooo..?? Aku salah selak and salah pandang kerr.. =..=

By the way, aku tulis entri ni sebab nak share kombinasi video shila Amzah sepanjang dia mengikuti pertandingan Asian Wave itu.. 

So,enjOy!
 






credit by :- Ana Hawa .. ngahahahaha~

1 comment:

  1. xsangka kak shila nie menang. tngk ppr muka dia. tngk fb pun orng duk post tntng dia. twittr pun dia. haii.... untungnyer.

    ReplyDelete