Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Wednesday, November 16, 2011

'CANDID TIME CONTEST'

Assalammualaikum.... xjawab dosa..jawab dapat pahala... hikhik..

Hari nie tengah-tengah ada mood nak menulis..aku ternampak someone who view my blog,tag aku kat contest yang dia join..ermmm nampak macam menarik..so,aku hold dulu idea kat kepala nie then aku wat entry tentang contest nie..

Thanks pada Cik Ain yang telah tag aku.. (^_^)


Nak join..?? klik je banner kat atas tu.. atau korang klik kat SiNi 

Nie dia aku punye candid photo..


Tu diaaaa..... hahaha... Nie pic time blaja dlu..n ni la my 'peveret' photo..huhu..Nampak sedikit kabur..coz ambik pic guna kamera murah.. so,muna can i win that camera..haha..*wink*

Aku nak tag sape ye..Emm...


(^_^)


No comments:

Post a Comment