Sahabat

Friday, November 4, 2011

Cerita Yang Tiada Berpenghujung

   Kepala aku da pening-pening lalat nie... Lalat pon aku rase tak pening camnie.. Dan kalau lalat jadi aku pon dia mesti tak nak pening lalat macam aku nie..Aku pening-pening lalat,, Lalat pening-pening gegurl..Ehhhh... hahaha.. ada gitu plak...


 Okey2..Sebelum cerita nie lebih memeningkan aku... Aku nak share dengan korang sume...
   Selamat memeningkan diri... Hahahahaa (gelak jahat.... )
   Cerita pening yang memeningkan diri bermula di sini.... 

Boss berkata kepada setiausahanya : Kita akan outstation selama seminggu,jadi aturkan segalanya..

Setiausaha menelefon suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation,awak pandai-pandai jaga diri nanti....

Suami menelefon buah hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu,jadi mari kita habiskan masa bersama-sama..

Buah hati menelefon murid tuisyennya : Saya ada kerja selama seminggu,jadi awak tak perlu datang tuisyen..

Murid tuisyen tersebut menelefon atuknya : Atok2..untuk seminggu nie saya tak ada kelas sebab cikgu saya sibuk..Mari kita habiskan masa bermain-main tok...

Atuk (rupanya boss) menelefon setiausahanya : Minggu nie saya nak habiskan masa bersama cucu saya..Batalkan outstation tu..

Setiausaha menelefon suaminya : Minggu nie boss saya ada kerja..kami dah batalkan outstation tu..

Suami menelefon buah hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama minggu nie..isteri saya dah membatalkan outstationnya...

Buah hati menelefon murid tuisyennya : Minggu nie kelas tuisyen macam biasa...

Murid tuisyen menelefon atoknya : Atok..cikgu saya cakap minggu nie saya kena pergi kelas tuisyen..sori,saya tak boleh temankan atuk..len kali ye..

Atuk (boss tadi ) menelefon setiausahanya : Jangan risau..Minggu nie kita jadi ke outstation..uruskan semuanya...

Setiausaha menelefon suaminya : ..........
dan seterusnya..seterusnya..seterussssnyaa... err korang fikir la sendiri ending nya..

Aku da rasa pecah kepala nak fikir..rasa macam nak wat macam nie je...


Dush ! Dush! bagi pecah..hahaha... sakit otak sakit jiwa..yang paling parah...sakit hati...hahaha..ape punya cerita la...pusing-pusing ke situ juga..senang cerita macam Pi Mai Pi Mai Tang Tu... 

Aishh...sudah-sudah... jom rehatkan otak...

Tengok gambar nie k..


Alaaaaa... tomey tomeyyyy..... 

Hikhik..

(^_^)


2 comments:

  1. ..huhu..mmg pening... nsb baik ada adk mia...ahak..alaaa tomeynye.. ngeee~~

    ReplyDelete