Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Thursday, November 3, 2011

Nanti,,,!!! Jangan Tido dulu,,,,!

   Hahahaa,,,,suka2 aku je kan tak bagi korang tido,,, Aku sebenarnya nak share something dengan korang sume,,Tadi aku dapat informasi nie tentang larangan dalam tido... errrr larangan time nak tido..kehkeh....

  Ni dia larangannya..Meh catit sume... ^_^

  1.  Jangan tido memakai jam....jam ape?? jam tangan la.. tak kan jam dinding pulak,,haha


  Kenapa?? Canggih atau cantik macam mana pun jam korang..walau hanya sedikit ianya menghasilkan gelombang radioaktif..so,kalau pakai terlalu lama boleh mendatang bahaya pada si pemakai..
  
  2. Jangan tido membawa handphone
       Kalau ye pon handphone korang tu canggih a.k.a mahal... jangan la sampai korang bawa tido..sebab gelombang medan magnet yang terhasil dari handphone ini boleh merosakkan sistem saraf kita..
       Letak je jauh2 dari korang..tak ada sape nak ngambilnye pon,,huhu..
( pssttttt... aku pon tido bawa fon..hahaha..syuhhhh *_^  )

  3. Jangan tidur semasa masih memakai make up


       Haaaa..yang nie penting sangat2...lagi2 tok kita yang gurl nie..korang2 mesti ada yang wat kn? balik rumah dah jauh malam..badan dah letih sangat,malas nak cuci muka terus je masuk tido..kn3..??? hehe.. Seelok-eloknya korang cuci la muka tu..bukan lama pon..aku rasa tak sampai 10 minit pon..Kalau korang tak cuci make up tu takutnya akan mendatangkan masalah pada kulit muka..sebab kulit tak dapat bernafas..Ingat korang je ke nak bernafas??kulit pon nak juga tau...huhu

  4. Jangan tidur dengan laki orang (untuk gurl)
        Larangan yang last nie kalau korang wat memang korang berkemungkinan akan tidur untuk selamanya...hahahaha  ( pstttt... mesti korang cakap..ape yang aku nie merepek,,hahaa...)

   Ok..itu saja larangan2 yang boleh aku kongsi..walaupun larangan ke 4 tu macam lari cikit..hahaha...Ok..time 2 sleep..
   Jom...
   Baca doa dulu...


  Selamat malam semua...
  "Assalammualaikum.... (^_^) "
   

     


No comments:

Post a Comment