Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Thursday, November 3, 2011

Erti Sebuah Kehidupan,,

   

   Apa yang korang faham tentang kehidupan?korang rasa kehiduan tu macam mana?? bagi aku kehidupan kita nie sangat2 la rumit untuk di fahami,,Lagi2 bila kehidupan itu melibatkan perasaan,, 
    Cinta,,
    Persahabatan,,
    Permusuhan,,,
    Dan macam2 lagi,,
    Erti sebuah kehidupan itu,,,,
    Lain orang lain tafsiran dan pengertiannya,,tapi membawa maksud yang sama,,

  Cinta,,


   Satu perasaan yang amat indah untuk dirasai,,,
   Tapi,,,,
   Andai cinta itu telah di khianati,,,Bagaimana rasanya?? Kuatkah kita untuk mengharungi liku2 kehidupan itu??

   Bagaimana perjalanan hidup kita selepas itu?? Tanpa si dia untuk menyokong kita dari belakang,,bersama2 merasa pahit manis kehidupan??
   Untuk si dia yang telah pergi,,

Terima kasih kerana......
  • Telah melukai hatiku....kerna kamu,aku telah belajar erti sebuah ketabahan....
  • Telah mencurangi aku...kerna kamu,aku telah belajar erti sebuah kesetiaan....
  • Telah berpura-pura menyayangiku..kerna kamu,aku tahu menilai erti kasih sayang yang berlandaskan keikhlasan..
  • Telah selama ini mendustai aku....kerna kamu,aku belajar erti sebuah kejujuran...
  • Telah mensia-siakan erti sebuah pengorbanan...kerna kamu,aku dapat menilai makna ketulusan...


Terima kasih diatas segalanya..

    Kerna kamu,aku belajar erti sebuah kehidupan yang sebenar,,kerna kamu,aku tahu menilai sebuah kehidupan yang kadang-kadang terlalu manis untuk dibuang..Namun kadang-kadang juga terlalu pahit untuk ditelan..
   Inilah realiti sebuah kehidupan sebenar...belajar dari kelemahan..belajar dari kesilapan..belajar dari pengalaman....Pengalaman mengajar kita erti sebuah kehidupan sebenar dan pengalaman juga akan mematangkan diri dalam menghargai erti sebuah "kehidupan"......

No comments:

Post a Comment