Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Sunday, December 25, 2011

~KegiLaan DaLam Kegembiraan..

Assalammualaikum semuanya..

Urmm.. sebenarnya aku still tak ada mood nak menulis nie..tapi tangan sibuk2 nak menaip.so,korang baca jelah ye apa yang aku nak merepekkan kat sini,,

Sebelum nie kalau tak silap aku lah kan..aku ada tulis dekat satu entry nie yang aku nak masuk kolej INSANIAH dan before masuk tu ada exam kelayakan..Finally..semalam pagi aku gi check result,Alhamdulillah aku lulus...so happy gila la..



Rasa macam unbelieve jer sebab aku tau yang aku nie bukan expert sangat in english..mungkin rezeki aku..hihihi.. Alhamdulillah sangat2 la..rasa macam nak lompat2 dalam sawah padi pon ada..hahaha..Then,petangnya tu..aku ikut la member aku nie kuar..teman adik die gi beli beskal fixie..yang menjadi trend sekarang tu..

Lepas da beli tu kitaorang balik la..then,lepak kat belakang rumah dia...lepak tepi bendang sawah padi..tak lama lepas tu adik dia datang bawa 2 biji fixie..hahaha..ok2 i'm excited nie..Aku dengan kawan aku try la sambil pusing2 sawah padi tu..kira m,encabar juga la..tapi memang best naik fixie nie.. dia punya effect satu badan lenguh2.hahhaa..



Gambar2 lain tak ley di upload..vvip pye pic...hahhaa..urm ok la aku da blur nak taip ape..aku poen tak tahu ape yang aku dok merepek sangat nie..hahaha..
bubye..
see u all next entry.
oppsss jangan lupa klik2 my iklan k..
hehe
(^_^)

No comments:

Post a Comment