Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Wednesday, December 21, 2011

Minggu Penuh Ke'busy'an....!!

Assalammualaikum....



Urm. lama x update blog..biase la baru2 start study macam nie la gayanya..busy..hehehe..tambah2 lagi tak bawa laptop..Then bila ada peluang nak update nie,kena la guna peluang sebaik-baiknya..hihi (^_^)

Actually banyak cerita nak tulis tapi banyak yang da lepas..so,rasa tak seronok lak nak cerita..maybe someday bila ada masa..

Aku tak ada la nak cerita panjang lebar..just nak share dengan korang satu video nie..video time aku join MSR ( Minggu Silahturrahim ) a.k.a minggu orentasi ( psstt tol ke eja nie..??? haha..ok2 otak da blur.. )

Meh tengok bakal2 ustazah.. InsyaALLAH (^_^)


Y aku tak jumpa muka aku kat sini?? owh.. x glamournye..hikhik... 4 my untie.. ce tengok..ada muka hang tu..haha..

InsyaALLAH..semoga ALLAH permudahkan urusan aku sepanjang berada di KUIN..semoga apa yang berlaku sebelum nie ada hikmah di sebaliknya.. AMIN..

(^_^)

1 comment:

  1. amin insyallah saya pon doakan awak dipermudahkan sgala urusan di KUIN :))

    ReplyDelete