Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Friday, January 13, 2012

Bukan Niatku,,,

Sebelum terlambat aku nak wish "Selamat Tahun Baru" ...^_^

Urm,,,makin meningkat umur makin banyak perkara nak kena fikir..
Apa yang berlaku...??
Betul ke apa aku buat nie..??
Kadang2 aku takut dengan apa yang aku buat....Betul atau tidak...takut salah langkah tapi aku yakin kali nie..InsyaAllah semuanya akan baik2 jer...



Semoga langkah kakiku sebentar lagi akan membawa seribu kemanisan dalam hidup aku..
Pencarian yang selama ini aku tunggu pengakhirannya..aku harap akan berakhir sebentar lagi..

Andai ada yang bertanya kenapa..??
Hanya satu yang dapat dan pasti aku berikan jawapan.. "bukan niatku.."
Langkah kakiku ke sini ingin lari dari bayangan gelap tapi bayangan itu seolah-olah mengejar aku walau  kemana aku pergi..

Tiada pilihan.....
Inilah satu2nya yang pasti aku buat..



Selamat Tinggal 'harapan'...
Semoga dengan hilangnya harapan...Impianku akan tercapai..

(^_^)
~The End~


No comments:

Post a Comment