Sahabat

Tuesday, January 17, 2012

Roti Telur Atau Apee..??

Tengah-tengah malam macam nie boleh pulak budak bilik masak roti telur..perghhh memang menguji kesabaran perut yang lapar betul..Tapi yang bikin aku tension,dia buat roti telur tu guna periuk elektrik..Bukan nak cerita apa lah kan,lepas diorang masak jer bau nye mula-mula memang la sedap tapi lama-lama rasa macam nak pecah hidung aku nie..tak tahu la bau ape..maybe bau roti tu hangus di sebabkan guna periuk elektrik...

Tapi yang buat aku betul-betul tak tahan sebab bau benda tu lain macam.. sakit gila hidung aku nie.. Tiba2 jer aku confius..diorang nie wat roti telur....



Atau... buat orang lain sakit hidung..


Serius aku cakap..walau dah lebih sejam diorang siap masak hidung aku still sakit giler..
Owh...nak wat macam mana nie..
Kes camnie boleh tak aku saman..??
Hahahaha..

No comments:

Post a Comment