Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Sunday, May 6, 2012

Aku....!!!





Aku.. Satu nama yang tidak asing lagi.....
Aku.. Yang masih terpinga-pinga dalam mencari erti sebuah kehidupan...
Aku.. Yang masih tersekat di syurga dunia..
Aku.. Yang dalam mencari kunci untuk terbang bebas di luar sana..
Seorang aku yang dalam ketakutan dan kebingungan..

Apakah yang akan terjadi andai aku bergerak ke kiri...??
Dan apa pula yang akan terjadi andai seorang aku itu bergerak ke kanan..??
Atau seorang aku hanya mampu berdiri tegak tanpa berbuat apa-apa.....sehingga lelah...sehingga pasrah...
Menunggu dan terus menunggu datangnya seorang hamba untuk membantunya dalam perjalanan hidupnya yang masih dalam kesamaran....

Bagaimanakah kesudahan hidupnya...??
Tiada jawapan yang pasti..
Hanya mampu menunggu dan terus menunggu...
Tanpa pasti..


No comments:

Post a Comment