Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Saturday, July 28, 2012

Indahnya Alam Perkahwinan,,



Bila sebut pasal kahwin jer aty aku automatik berbunga riang...hahahaha ( gediksss... ) Urmm entah kenapa minda nie asyik la terbayang-bayang majlis akad nikah tu..ada yang kata aku nie gatal nak kahwin..heii ok la tu kan,,aku da ready serba serbi nak kahwin,yelah daripada ke hulur ke hilir tanpa arah tujuan,,asyik buat dosa kecil besar jer,, bila lagi nak berubah total kn..

Lagipun aku nak cari banyak pahala dengan berkahwin,, Tak percaya?? Meh aku bagitau kelebihan bernikah or kahwin~ *wink*

:: Saat Akad Nikah ~ dapat PAHALA!
:: Suami peluk isteri ~ dapat PAHALA!
:: Cium isteri ~ dapat PAHALA!
:: Renung isteri  ~ dapat PAHALA!
:: Suami bekerja untuk mencari rezeki halal untuk isteri ~ dapat PAHALA!
:: Suami bernafsu tengok isteri ~ dapat PAHALA!
:: Suami pegang isteri ~ dapat PAHALA!
:: Suami marah isteri ( untuk menegur ) ~ dapat PAHALA!
:: Suami imamkan isteri ~ BERLIPAT KALI DARAB TAMBAH kali kuasa dua PAHALA! ( nak bagitau banyaknya pahala )
:: Suami ajar isteri fardhu 'ain ~ dapat PAHALA!
:: Suami setubuh isteri ~ dapat PAHALA!
:: Main kenyit2 mata dengan isteri ~ dapat PAHALA!



Indahnya kan alam perkahwinan,,, time couple boleh ke dapat pahala kalau pegang2 tangan..?? boleh la gak kot dapat.. tapi dapat dosa la.. ngahahaha,,, 

**Untuk awak,,,, lepas raya~ ( hahaha gatainyeeee da over limit,,, ngeee~ )

No comments:

Post a Comment