Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Tuesday, September 18, 2012

CLOY-AN ... teman berfacebook

Dengan mata yang layu di landa ngantuk yang teramat di tambah dengan perut yang rancak menari 'tarian kuda' by GANGNAM STYLE aku gagahkan diri tulis entri ini... dari jam 10.30 buka lapie nak tulis entri tapi habuk pon tarak... dok layan facebook sokmo..



Bukan salah aku...!! >..<  time aku ada mood nak menulis nie lah depa datang main komen2 dekat wall aku.. aku nie kalau dah sekali komen memang tak boleh berhenti.. dari komen status asal sampai menyimpang macam laluan ke genting hingland tu... Last2 ape yang aku tulis??? nie la.. ha bace la..

Aku nak share dengan korang nie.. sambil2 korang baca blog aku nie and dok layan facebook tu mai la same2 dengar lagu dekat CLOY-AN ... saje promote radio nie sebab dia mainkan lagu aku.. hahahaha... thAnks ye too 'dj Red Kaizoku Trial .. Thumbs up for CLOY-An Radio..

Enjoy!



Note : first time 2 permintaan lagu di tunaikan.. rasa macam nak melOmpat2 jer...ok over da nie.. haha..mention nama aku banyak kali tue..**blushing** gatai.. haha

1 comment: