Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Sunday, September 2, 2012

Nikmat ALLAH itu indah,,,



Di sinilah aku,,, tetap berdiri..
Setia mengejar cita dan impian...
Tanpa ada sesal,, tanpa ada keraguan...
Bergerak hanya sedikit dan kembali semula ke tempat asal..

Berputar-putar ,,,
Kadang di kisahkan orang yang tiada hala tuju...
Kemana dan apa sebenarnya yang di cari..?
Dalam hidup ,,, aku sendiri terkadang keliru..

Mau seperti apa sebenarnya aku...?
Melihat mereka yang lain.. 
Berpusu-pusu mengejar waktu dalam impian...
Sedang aku masih keliru dengan nasib diri...

Bukan memilih... bukan juga kerana aku ego..
Tapi apa yang pasti.. 
Aku mencari yang seiring dengan kehendakku..



Sampai bila harus aku ketepikan itu..?
Mengejar solehah dalam hidup itu tidak salah..
Menjadi yang SOLEHAH itu juga impianku..
Apa salah menjadikannya seiringan...?

Namun suatu hari nanti aku pasti...
Akan ada cahaya yang menerangi segenap penjuru hidupku..
Tanpa lelah dalam menerangi..
Sehingga terkadang aku lupa bagaimana rasanya kegelapan...

INSYAALLAH... 
Nikmat yang pasti akan aku rasa sedetik lagi..
Akan menjadi nikmat yang tak ternilai di mata dunia..
Di pandang enak di mata seangkatanku..

Menjadi nadi dalam hidupku..
Menjadi kekuatan dalam hidupku..
Dan Menjadi laluan bagi diriku...
Untuk terus sinar di bumi ALLAH S.W.T

SubhanaALLAH,,,
Sungguh indah perasaan itu...
Dengan yakin dan sabar aku menunggu...
InsyaALLAH...



Aminn,,
credit by ;- Ukhti Ana Hawa

No comments:

Post a Comment