Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Monday, October 1, 2012

Phewitttt ... Klik klik

Assalammualaikum....

Okey lama dah aku tak tulis entry .. busy cikit .. ( padahal kerja biase2 je cakap jelah malas.. hahha ) umm banyak yang ingin aku tulis tapi maybe next time tunggu a GOOD mood cOming.. ngahhaha~



Rutin harian aku sama je hari2 .. pergi kerja balik kerja.. tido on9 .. makan tido balik.. errr <--- gaya pemalas hahhaha.. Oh ye semalam aku buat 'APAM POLKADOT' untuk kali yang ketiga.. better than yang sebelum2 nie la.. nak tengOk hasilnya ??? tunggu nanti aku tulis entry tentang apam tu but not on this blog ... my 'secOnd blog ' yang tak berapa aktif tu....

But my promise,InsyaAllah from now aku akan aktifkan dua2 blog.. penat je buat kalau di abaikan.. hihi.. Okey u all boleh check my secOnd blog di siNi and dekat bawah header pon aku ada tulis kan..



Okey sebelum aku tulis benda yang dok merepek-repek meh tengok sini.. mOney-mOney .. jangan segan-segan nak klik k.. only 10 secOnd dari kamu...kamu...kamu... yang aku perlukan..

Okey.. thanks.. 

No comments:

Post a Comment