Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Thursday, April 11, 2013

Menghilang dalam projek membaking~


Assalammualaikum semua.. hai laa lama dok menghilang ye.. nak kata tak ada masa menulis rasanya banyak masa yang di bazirkan tapi kemalasan lebih dari kerajinan itu yang jadi bersarang blog nie.. hahha By the way,dalam pada senyap aku nie,aku dok pikiaq nak kembang bisnes kuih muih,kek n pastry nie.. InsyaAllah setakat nie adalah juga yang menempah walau jarang-jarang.. aku harap sangat la berkembang maju..Doakan ye geng ;) .

Ok takmo tulis panjang sangat,meh tengok gambar kek yang tak berapa nak lawa dari amatur.. ( 2 tahun lebih tinggalkan semua nie and come back,terus jadi amatur balik.. huhahuha )


nie cupcake untuk kawan aku kahwin.. simple saja

marble kek untuk di baham sendiri.. haha sedappp,seyess tak tipu :P

yang nie tester red velvet.. sangat sedap n terasa lemak2 dia...

Nie wedding kek adik kawan aku tempah.. choc kek

Nak tengOk gambar lagi??? hangpa pi tengok kat page aku la naa.. kikiki
Klik sini je Miss pOlkadOt .. Jenguk2 la selalu ye.. pada yang dekat tu boleh la tempah.. harga boleh discuss ;)

Ok u all,jumpa lagi next entry.. nite!

2 comments:

  1. pensil buat tak pernah jadi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke.. xpe.. lama2 nt jadi la.. praktis make perfect ;) chayOk cik pensil :D

      Delete