Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Monday, March 11, 2013

Blur pulak ha...

Assalammualaikum semua.. umm aku just nak share kat sinie situasi aku sekarang, aishh tak tau la kenapa dengan aku sekarang,kadang-kadang banyak idea nak menulis.. mencurah-curah idea aku nak share kat sini tapi bila aku hold sekejap je.. ( lebih kurang 3-5 minit kot -_-' ) idea tu semua hilang... arghhhh !!!! tension aih!! hentak kepala laju-laju ..




So, disebabkan situasi macam nie la aku terbantut nak menulis dan blog aku bersarang,bukan setakat sarang labah-labah tapi sarang tebuan dah aku rasa ha.. semak samun kalau ada rumput punya la tak menulis.. haha.. Tapi sekarang nie ada idea ke takde kena gak la aku tulis,sayang rasa nye nak abaikan blog nie.. 

By the way u all , doakan ye aku success dalam bisnes aku sekarang nie. Doakan juga aku murah rezeki dan sentiasa di bawah lindungan-Nya menjadi muslimah yang solehah. Aminn..


Ok,sampai sini saja,jumpa lagi... bye :-*

p/s : sory tulisan kucar-kacir :p

No comments:

Post a Comment