Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Saturday, March 2, 2013

Malas vs blOg

Assalammualaikum semua.. Lama tak jumpa kan,urmm rindu aih nak menulis nie.Terasa sejak akhir-akhir nie busy melampau padahal tak ada la busy sangat.. haha .. by the way sekarang nie aku tengah membusy kan diri dengan kerja dan bisnes part time aku ( jual kek n kuih ) and sekarang nie tengah memikir kan cara nak mempermajukan ( ada ke ayat nie dalam kamus dewan bahasa ????  bisnes yang tengah berjalan lemah lembut..

waaa... tulisan still x kemas lagi.. it's ok.. praktis make perfect ....

By the way aku nak share cikit la, aku ada sorang senior nie time aku belajar dekat melaka dulu.Sekarang nie aku tengok die Alhamdulillah rezeki mencurah-curah dengna hanya jual kek macam aku nie.. Aku tengok die deco biase2 je tak ada la lawa @ cantik sangat ( sendiri buat pn still tak cantik coz bertahun tinggal lagi2 tulisan haha! ) tapi ramai aku tengok yang order,and nak tau tak die sekarang nie fly ke vietnam..!!! holiday...!!!!!!!!!!! padahal minggu sebelumnya baru pergi Indonesia..! arghh jeles. ok2 cool,belum sampai rezeki aku..

That's why la ada pepatah inggeris yang macam nie " don't judge the book by the cover. Ya,right memang betul sangat sebab simple.contoh la korang pergi jalan-jalan then pergi satu kedai kek nie,korang nak beli kek then korang usya la kek yang di display dekat situ.Korang tengok deco keknye tak cantik n biase2 je..terus korang kata mesti tak sedap nie tak jadi beli la.. Ok dekat situ korang dah salah,kadang-kadang kek yang nampak cantik pon belum tentu sedapnya..




So,jom kita sama-sama kejar cantik dan sedap tu.. ^_^ aku ingin macam dulu yang expert deco kek,,owh tangan lembut la balik macam dulu.. *wink*

Urmmm lama tak update bila update panjang pulak bebel.. ok jom tido.. cheer me ya and doakan aku success.. fighting!

Enjoy This !

No comments:

Post a Comment