Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Thursday, December 20, 2012

Diam - diam , Intai - intai

Assalamualaikum sahabat semua.. Lama dah rasanya aku tinggalkan dunia blog nie.. Nak kata busy tu tak ada la tapi mood nak menulis tu kadang-kadang hilang .. owh stressssss .....  ( stress sangat la kan.. ) By the way,aku memang tak ada idea nak tulis sekarang mungkin banyak benda yang selalu aku fikir buat aku hilang mood and idea untuk menulis.. 



Berfikir tentang ape?? ya , about my bisnes and carier errr carier or career ?? which on is right ?? ohh malas nak pi tengok dekat my lOvely kamus .. umm memikirkan bpleh pergi jauh tak bisnes aku nie .. macam mana nak kembangkan lagi .. yelah aku nie kira baru lagi dalam dunia perniagaan nie lagi-lagi menggunakan pesbuk   untuk aku promote barang aku .. barang ape? umm tak ada la barang sangat,yang sebenarnya kuih muih.Contohnya : apam polkadot , lapis cheezy , marie lapis cheese and kek ..

Setakat nie aku baru display beberapa jenis produk je tak sempat nak buat lagi untuk display tapi kalau ada yang nak order and tak ada lagi display tap apa boleh je order.. insyaAllah akan di buat .. so,kawan-kawan yang singgah baca blog nie sila la singgah page aku di facebook n like la sekali .. Kalau ada produk yang nak di order blh la buat tempahan .. 

( pic page aku )

Nie page nye Miss pOlkadOt .. kalau tak jumpa juga korang pergi kat facebook aku tu Ana Hawa dekat situ aku ada tulis aku work at Miss pOlkadOt .. Nak lagi senang klik je kat site bar aku belah kanan yang ada pic FB tu .. 

Ok la,dalam kata tak ada apa nak tulis panjang juga yang aku taip nie.. huhu.. k,insyaAllah jumpa lagi next entry.. luv u all .. bye.! 

Assalammualaikum ..

No comments:

Post a Comment