Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Wednesday, June 5, 2013

Korean Vs Japan

Assalammualaikum...

Alhamdulillah setelah lama menyepi hari nie aku berkesempatan untuk mencoret serba sedikit dalam blog yang dah lama aku tinggal sepi ( uhukkk ayat saya skema la.. huhuhu ) .. By the way,lama dah teringin nak update blog tapi di sebabkan kekangan masa yang tak mengizinkan ( + kemalasan bermaharajalela ) aku tak dapat nak update,,. hehe



Lama menghilang aku tak kemana ada je di sini cuma membusykan diri dengan meng'download' cerita-cerita korea and japan.. Download sokmo tapi tengOknye idak,kadang tengok separuh episod ,, download and simpan.. Aishhh nie la penyakit... Bagi penuh hard disk tapi cerita tak tengok pon.. Wat saja!!!

Ok la,insyaAllah esok aku update blog ag k.. To my nuffnang @ iklan-iklan di blog nie maaf la password kamu da jadi kelam kabut dalam otak nie.. alaaa lau ingat pon bukan dapat kelim pon,blOg tak glamour -_-
( wat muka sedih puloP ) .. k u all,see u next time.. Nite!



Take Care !

No comments:

Post a Comment