Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Tuesday, September 17, 2013

it's tOday ,,,,, still raiNing ,,,

TOMORROW - AVRIL LAVIGNE



And i wanna believe you
When you tell me that it'll be okay
Yeah, i try to believe you
But i dOn't

When you say that it's gonna be

It's always turns out to be a different way
I try to believe you

Not today,today,today,today,today

I don't know how i'll feel
Tomorrow,tomorrow
I dOn't know what to say
TomorrOw, tomorrow is a different day
(  TomorrOw )

It's always been up tO you
it's turnin' around, it's up to me
I'm gonna do what i have to do
But i don't

Give me a little time
Leave me alOne a little while
And maybe it's not to late
Not today,today,today,today,today
--------------- |||||  ---------------



tOday,, 17 / 09 / 2013 .. Entri pertama aku setelah lama aku tinggalkan dunia blogging ini.. Sesuatu yang terjadi hari ini membuatkan aku tergerak hati untuk menulis semula.. Menulis bukan untuk orang lain tetapi untuk diri aku sendiri..

Di sinilah tempat untuk aku luahkan apa yang aku tidak dapat luahkan kepada sesiapa ( just a little ) .. Kurang sebulan dari hari ini akan genap la umur aku 24 tahun.. apa yang aku ada hari ini?? nOthing.. i'm not feeling sad just becoz i have nothing since i'm 24 years old ( already ) .. 

I just feel my heart start crying tOday.. maybe not today.. maybe tOmorrow .. tapi yang pasti hati aku sekarang ini seperti tidak punya perasaan,mungkin sebab aku sangat-sangat terluka semalam... ada apa dengan semalam hinggakan aku sebegini terluka..

No reasOn .. waiting for explanation .. it's raining inside me ..



tOmOrrOw~



No comments:

Post a Comment