Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Wednesday, September 18, 2013

,, bOgo shipO ,,,

Tak sanggup ku berdepan
Tak ingin memandang
Tergambar kepahitan semalam
Terhiris perasaan
Ku pernah di tinggalkan
Tiada khabar yang kau kirimkan,,,,
.....................||||||||||......................




Tidak terluah kata-kata dari lubuk hati aku.. apa yang aku rasa dan apa yang aku sedang hadapi sekarang.. berulang-ulang... tiada penghujung yang baik.. yang ada hanyalah kekecewaan dan kesakitan.. Ianya tanpa aku pinta seolah-olanh mengelilingi diri aku.. berulang dan sentiasa...

Just.... ummm maybe... ya aku faham kenapa begini.. aku sangat-sangat faham tapi... yang aku tak faham kenapa harus jadi lagi?? dan kenapa tiada sebab yang di tinggalkan walau sebaris kata.. tanpa ....

Aku.. until this weekend.. maybe.. just waiting..



-||- bOgO shipO -||-

No comments:

Post a Comment