Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Saturday, November 5, 2011

"CONTEST HADIAH BEST by JALAL"



   Aritu aku buat BW dekat blog2 yang ada..Then..ternampak la contest nie..aku tengok macam best jer..so aku join... ^_^



Gambar pemilik blog yang serabut nie...hikhik...


Nape tak nampak muka...?? sebab... saja.. hahaha...Nie je gambar yang ada untuk di upload..Malas nak selongkar pendrive..hahaha..

Hadiah pilihan aku...


Telekung...???

      Wait..wait...aku nak telekung bukan sebab aku tak ada telekung ye..adaaa.. tapi ko nak telekung yang cam kat atas tu..Lama dah teringin nak memiliki n di beri seseorang...huhuhu... By the way..Tak harap sangat pon dapat dari kamu a.k.a jalal..Aku join contest untuk dapat ramai kawan n not just because the present.. hehehe.. Sebab ini adalah jawapan aku kalau lepas nie ada yang tanya nak hadiah apa selepas aku dapat senaskah Al-Quran dari Ainie noy 4 my bufday...Thank you...Love u la...

Oppsss... terlebih-lebih pulak..

Hikhik..

Korang yang nak join contest nie klik Sini

Aku tag :



No comments:

Post a Comment