Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Monday, October 22, 2012

Bila Angan-angan meNjadi keNyataaN ..

Alhamdulillah ... syukur kepada Allah di atas kurnia nya.. Alhamdulillah.. alhamdulillah..  walau beribu kali pon aku ucap alhamdulillah aku rasa masih tak cukup lagi untuk aku gambarkan perasaan aku sekarang nie.. SubhanaAllah ya Allah, tak aku sangka sebesar ini hikmah yang aku dapat dengan meninggalkan semua yang aku impikan itu.. InsyaAllah memang ini yang terbaik untuk aku..



Bila di fikirkan balik aku rasa macam tidak percaya pulak dengan apa yang terjadi sekarang.. syukur sangat .. Kadang-kadang terasa macam tidak adil pulak memandangkan aku masih lagi khilaf dalam kehidupan,lalai dalam menlaksanakan rukun islam yang ke-2 itu.. tapi Allah itu maha adil dan maha penyayang.. sungguh tidak aku sangka.. syukur Alhamdulillah ... 

Andai memang ini jalan terbaik dan ini yang terbaik buat aku .. aku harap sangat doa aku di makbulkan.. semOga hatiku semakin kukuh di saat ianya semakin rapuh..

InsyaAllah semuanya akan berjalan lancar.. Aamiin ya Allah~



Alhamdulillah ...

1 comment: