Panduan Bisnes Kedai Dobi Yang Menguntungkan!

Sahabat

Monday, November 12, 2012

Arah Tuju Hidup ..

Pasang surut dalam hidup .. Korang semua mesti pernah alaminya kan.. Kadang-kadang bila kita down dalam life kita rasa sangat perit sekali.. Hidup aku sekarang kadang-kadang berada di puncak kadang-kadang jatuh sehingga kau rasa give up.. InsyaAllah semuanya hanyalah ujian Allah untuk mengingatkan hambanya yang selalu leka dan alpa dalam hidup...



Pejam celik umur aku semakin hari semakin meningkat ... Bila tengok r5amai kawan-kawan yang dah berumah tangga aku rasa jelesnyeeee huhuhu .. nak kahwin apenye kan kalau forever single .. Bukannya aku memilih dalam berteman tapi setiap kali ada yang mendekat datang rasa takut dengan tiba-tiba ...Sampai bila begini? aku sendiri tak tahu,sejarah silam melekat kuat dalam fikiran..

Doa dan terus berdoa,insyaAllah akan sampai masanya nanti.. Tak ada apa yang aku nak tulis lagi .. umm lama tak update blog terasa janggal pula nak menulis.. sekarang nie banyak komitmen,keja and bisnes .. InsyaAllah doakan aku success ye.. Bila- bila singgah la page aku di fb..



Okey,jumpa lagi next entri .. assalammualaikum...

lurf u all <3

1 comment: